Pawness

Veel beginnende webshops en websites hebben moeite om de eerste 1.000 organische websitebezoekers binnen te halen. Waar moet ik beginnen en vooral hoe moet ik beginnen?

In deze casestudy, hieronder te downloaden, vertellen wij precies onze strategie voor een beginnende webshop om de aanvoer van organische bezoekers te verhogen.

We nemen je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden en laten precies zien Hoe wij, met heel weinig budget, van 0 naar 5.000 bezoekers per week zijn gegroeid.

Casestudy Pawness

Veel beginnende webshops en websites hebben moeite om de eerste 1.000 organische websitebezoekers binnen te halen. Waar moet ik beginnen en vooral hoe moet ik beginnen?

In deze casestudy, hieronder te downloaden, vertellen wij precies onze strategie voor een beginnende webshop om de aanvoer van organische bezoekers te verhogen.

We nemen je mee aan de hand van praktijkvoorbeelden en laten precies zien Hoe wij, met heel weinig budget, van 0 naar 5.000 bezoekers per week zijn gegroeid.

Over deze casestudy

De klant had bijna geen budget. De focus lag hierbij op semi-commerciële termen waar rankings mogelijk waren. Ga je dezelfde strategie toepassen op commerciële termen met veel concurrentie gaat dit niet lukken. 

Wat hebben wij precies gedaan

Voor de hondenwebshop zijn wij drie maanden aan de slag gegaan. Hierbij is het volgende gerealiseerd.

  • Realiseren van uitgebreide artikelen → 20 artikelen
  •  Standaard ON-page optimalisatie


Is dat alles? Ja, dat is alles. Met deze 20 artikelen zijn de onderstaande resultaten behaald. De uitgebreide artikelen bieden meerwaarde, lezen lekker weg en zijn visueel ingesteld.

Facts

Extra bestelling p/m
0
Nieuwe bezoekers per jaar
0
Uren gespendeerd
0

Meet wat wilt meten en begrijp wat je meet

- Maarten Stad -

Download onze casestudy

Na het invullen ontvang je de casestudy direct in je mailbox

Download deze marketingkansen

Na het invullen ontvang je de marketingkansen direct in je mailbox